یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۸:۴۶:۰۳

با حکم زنگنه و ضمن قدردانی از حضور در شرایط سخت تحریم
جوادی معاون وزیر در نظارت بر منابع هیدروکربوری شد

باشگاه خبری فراساحل: وزیر نفت ضمن قدردانی از رکن‌الدین جوادی برای انجام وظیفه به عنوان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در سخت‌ترین شرایط تحریم، وی را به عنوان «معاون وزیر در نظارت بر منابع هیدروکربوری» منصوب کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، وزیر نفت امروز (یکشنبه، ٢٣ خردادماه) در حکمی رکن الدین جوادی را به عنوان معاون خود در نظارت بر منابع هیدروکربوری منصوب کرد.


در حکم وزیر نفت آمده است:
در مرحله انتخاب هیئت مدیره جدید شرکت ملی نفت ایران، با توجه به عدم تمایل جنابعالی به ادامه حضور در سمت مدیریت عامل و عضویت هیئت مدیره این شرکت، لازم می‌داند که ضمن قدرشناسی و سپاس از جنابعالی که در یکی از سخت‌ترین دوران‌های حیات شرکت ملی نفت ایران، مدیریت عامل این شرکت را به عهده گرفتید و منشاء خدماتی با ارزش از جمله به نتیجه و بهره‌برداری رسانیدن چندین فاز میدان عظیم پارس جنوبی و توسعه میدان‌های غرب کارون و نیز افزایش تولید و صادرات نفت خام پس از لغو تحریم‌ها شدید، بدینوسیله به عنوان «معاون وزیر در نظارت بر منابع هیدروکربوری» منصوب می‌شوید.


اهمیت اجرای دقیق وظایف حاکمیتی که به موجب قانون اصلاح قانون نفت مصوب خردادماه ١٣٩٠ مجلس شورای اسلامی بر عهده وزارت نفت قرار گرفته، علت اصلی و ضرورت تشکیل این معاونت را نمایان می‌سازد. انتظار می‌رود که با توجه به تجارب گرانقدر جنابعالی، این وظیفه و مسئولیت حاکمیتی وزارتخانه به خوبی انجام برسد و بویژه در موضوع افزایش بازیافت نفت از میدان‌های در دست بهره‌برداری، قدم‌های جدی‌تری برداشته شود. از خداوند قادر متعال توفیقات جنابعالی را در انجام وظایف خطیری که بر عهده می‌گیرید مسئلت دارم.



  کد خبر : 1824
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :